Ammattisiivous vapauttaa Reguksen työntekijöiden aikaa tärkeisiin tehtäviin
Regus on maailman suurin joustavien työtilojen ja niihin liittyvien palveluiden tarjoaja. Heidän kauttaan yritykset pystyvät järjestämään itsellensä joustavasti toimistotiloja, kokoustiloja ja myös virtuaalisia toimistoja mistäpäin maailmaa tahansa. Reguksen asiakkaat asettavat korkeat standardit viihtyvyydelle ja sitä kautta siisteydelle, sillä he vaativat ensiluokkaisia tiloja yritystensä käyttöön.
Parhaimpana ratkaisuna L&T päätyi tarjoamaan Huomenta-ketjun pienyrittäjien palveluita Reguksen kohteisiin pääkaupunkiseudulla, Tampereella ja Turussa, mikä on myös Reguksen mieleen. ”Yrittäjinä he ymmärtävät, että työ on tehtävä kunnollisesti joka kerta. Siisti kohde on meille kunnia-asia”, kertovat Reguksen kohdepäälliköt.
Siistin lopputuloksen lähtökohtana on suunnittelu
Ennen siivouksen aloittamista on tärkeää, että kohteiden tiloihin tutustutaan yhdessä. Kummankin osapuolen, sekä palvelun myyjän että ostajan, pitää tietää minkälaista laatua siivouksella tavoitellaan. ”Meille tärkeää on kokonaisvaltainen siisteys, jotta asiakkaat pystyvät keskittymään heille tärkeisiin tehtäviin. Hyvissä ajoin ennen siivouksen aloittamista pidettiin yhteisiä siivouspalavereita ja tutustumiskäyntejä kohteissa. Kohteet vaihtelevat ja niissä vaaditaan erilaisia siivousrytmejä ja tähän niin L&T kuin Huomenta-yrittäjät ovat pystyneet vastaamaan. Siivouksen haltuunotot sujuivat mainiosti odotusten mukaan”, kertovat kohdepäälliköt.
Suora kommunikointi helpottaa arkea
Huomenta-ketjun pienyrittäjät ovat tuttu näky Reguksen kohteissa. Sama yrittäjä hoitaa jatkuvasti omia kohteitaan eivätkä siivoojat vaihdu eri siivouskerroille. Tämä mahdollistaa sen, että yrittäjällä on kohteen tarkka tuntemus ja tieto siitä, mitä on viimeksi tehty ja mitä pitää tällä kertaa ottaa huomioon. Regukselle tämä helpottaa kommunikointia, sillä kohteen siivooja on aina tiedossa. Keskustelut voidaan käydä suoraan yrittäjän kanssa, mikä nopeuttaa tiedon kulkua. Tämä säästää asiakkaan aikaa ja vaivaa, kun palautteista ja muutoksista voi kertoa suoraan yrittäjälle välittämättä isojen yhtiöiden hierarkiasta.
Tärkein tehtävä on helpottaa arkea
Huomenta-yrittäjien tarkoituksena on helpottaa Reguksen henkilökunnan arkea ja vapauttaa aikaa heille tärkeisiin tehtäviin. ”Huomenta-yrittäjien ottaessa vastuun kohteiden siisteydestä oma henkilökunta voi keskittyä asiakkaiden palvelemiseen ja omaan ydinosaamiseensa”. Yhdessä L&T:n kanssa Huomenta-yrittäjät hankkivat myös muita oheistuotteita Reguksen tiloihin helpottaakseen henkilökunnan tehokasta työntekoa. ”Yhteistyömme L&T:n ja Huomenta-yrittäjän välillä on ollut helppoa. Varsinkin Huomenta-yrittäjien ammattitaito ja heidän tarjoamat palvelut ovat olleet erinomaisia”, kerrotaan Reguksesta.